Monday, February 25, 2013

Fenomena Baru...

Cepat...jangan terlambat. Fenomena baru akan muncul dan ianya peluang keemasan bagi usahawan-usahawan yang baru ingin menceburi bidang ini, mahupun yang telah lama.

Ya, perniagaan Kiosk Satay Grill. Hanya perlu sediakan sedikit modal dan terus jual. Peralatan lengkap dan kursus percuma akan diberikan kepada bakal usahawan.

Mendapat pengikhtirafan serta dijamin halal oleh JAKIM.

Satay bertaraf hotel ternama dan syarikat penerbangan antarabangsa. Daging ayam diambil daripada bahagian peha tanpa lemak dan kulit serta daging lembu yang diambil daripada bahagian batang pinang tanpa lemak. Diadun dan diperap menggunakan resepi tersendiri dan asli sejak Tahun 1973.



Disediakan dengan menitikberatkan piawaian kebersihan mengikut syarak, Amalan Perkilangan Baik (GMP) dan Analisis Mudarat dan Titik Kawalan Kritikal (HACCP) bertujuan untuk menjaga keselamatan makanan.












Hasilnya adalah satay yang berkualiti dengan jaminan stok yang mencukupi.



Produk yang baik lagi berkualiti memerlukan usahawan-usahawan Bumiputera Islam yang rajin untuk memasarkannya. Justeru itu, kami mengalu-alukan usahawan-usahawan yang berminat untuk menjadi STOKIS mahupun meniaga KIOSK SATAY GRILL di seluruh Malaysia. Untuk keterangan lanjut dan pendaftaran hubungi PakTeh di 012-261 3772. Semoga kebaikan dapat dikongsi bersama...insyaAllah.





0 comments:

Post a Comment